20:48, 30 травня 2019 р.
Надійне джерело
У Кропивницькому телефонні аферисти викрали гроші з банківської картки
Як стало відомо кореспонденту 0522.ua, від цього виду шахрайства в обласному центрі за минулий тиждень постраждало щонайменше троє людей.
Один чоловік отримав повідомлення від колеги, який писав, що не може передзвонити. Як виявилося потім, це повідомлення писали сторонні, але з картки вже зникло 5 тисяч гривень.
"Мета таких маніпуляцій - незаконний перевипуск SIM-картки. Злодії виготовляють дублікат SIM-картки, звернувшись до мобільного оператора з проханням перевипустити нібито втрачену сімку, яку в подальшому вони використовують для отримання SMS-повідомлень від Банку та зламу сторінки в Приват24. Для перевипуску SIM-картки оператор просить надати дані про останні вхідні та вихідні телефонні дзвінки, поповнення власного рахунку та останнього поповнення інших рахунків на телефон", - розповідає речниця ПриватБанку в області Анжела Дзінзюра.
Ще шахраї поповнюють SIM-картку на п'ять-десять грн, телефонують з різних номерів, розповідаючи про випадковість поповнення, випадковість дзвінка тощо. Потім повідомляючи оператору номери останніх дзвінків, суми останнього поповнення і отримують на руки дублікат сімки.
SIM-картка потрібна шахраям як перший ключ до Приват24. Отримати доступ до рахунків в інтернет-банкінгу лише за наявності телефонної картки - неможливо. Потрібні інші ключі - CVV код та пін-код хоча б однієї з банківських карток клієнта, які непомітно для себе повідомляє клієнт.Якщо ж шахраї таки скористались довірливістю клієнта банку, потрібно терміново зателефонувати на н мер 3700 (безкоштовна цілодобова лінія підтримки) заблокувати картки. Якщо зробити дзвінок в лічені хвилини, операцію можна зупинити. Потім слід звернутися із письмовою заявою про факт шахрайства в банк та в поліцію. Законодавець визначає термін розгляду заяв громадян не бiльше одного мiсяця вiд дня їх надходження, а тi, якi не потребують додаткового вивчення, - невiдкладно, але не пiзнiше п'ятнадцяти днiв вiд дня їх отримання. ( ст.20 Закону України "Про звернення громадян"), інформує прес-служба Приват-Банку.
"Ми не порушуємо чинного законодавства та завжди надаємо відповіді у термін, визначений законодавцем. Хочу підкреслити, що ПриватБанк - це не правоохоронний орган і не має повноважень розкриття чи розслідування фактів злочинних дій. Але наша служба безпеки співпрацює з поліцією, надаючи усі дані за їхніми запитами в межах, визначених законодавством", - зазначає Анжела Дзінзюра.
У банку також наголошують, що довести факт шахрайства дуже складно, якщо клієнт добровільно розголосив свої персональні дані. Тому завжди слід пам'ятати про заходи безпеки користування банківськими картами.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:27
10:44
ТОП новини
Оголошення
20:19, 16 січня
9
12:14, 13 січня
12:20, 13 січня
13:19, 21 січня
live comments feed...