• Головна
  • Більше 2,5 тисяч жителів області позитивно оцінили роботу Центрів обслуговування платників
08:30, 28 листопада 2014 р.

Більше 2,5 тисяч жителів області позитивно оцінили роботу Центрів обслуговування платників

Метою створення Центрів обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів. Такі центри створюють комфортні умови для своєчасної сплати платниками податків належних податків і зборів до бюджету.

В органах ГУ ДФС у Кіровоградській області створено та працюють 22 Центри обслуговування платників.

З початку 2014 року до Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося близько 437 061 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 71 095 адміністративних послуг.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників Кіровоградської області, фахівцями обслуговування платників проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, за січень – жовтень 2014 року через такі скриньки отримано 2 683 письмових анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників.

Нагадаємо, Центри обслуговування працюють при кожній податковій інспекції та відділенні. З переліком послуг, що надаються та детальною інформацією про роботу ЦОПів можна ознайомитися на сайті ГУ ДФС у Кіровоградській області: kr.sfs.gov.ua.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Центри обслуговування платників
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...