14:02, 8 грудня 2015 р.
Цього року на «гарячу лінію голови обласної державної адміністрації» надійшло більше 17 тисяч дзвінків
Підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласного контактного центру протягом 2015 року, було обговорено під час щотижневої апаратної наради в облдержадміністрації. Поінформувала із зазначеного питання заступник директора обласного контактного центру Леся Мазурик.
За її словами, протягом усього періоду роботи контактного центру на "гарячу лінію голови обласної державної адміністрації" надійшло 90258 звернень, а за 10 місяців цього року – більше 17 тисяч дзвінків. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень зросла на 25%.
Найбільш актуальними у зверненнях жителів Кіровоградщини є питання комунального господарства (33%), транспорту і зв’язку (17%), соціального захисту та пенсійного забезпечення (16%), аграрної політики і земельних відносин (6%), законності та правопорядку (5%), охорони здоров’я – 4%.
За територіальною ознакою найбільше звернень надійшло із міст Кіровограда – 5,8 тисяч звернень, Олександрії – 1,5 тисяч, Світловодська – 777, а також із Маловисківського – 687, Новоукраїнського – 608, Кіровоградського – 531 та Добровеличківського – 505 районів. Найменше звернень надійшло від мешканців Вільшанського – 103, Компаніївського – 115, Онуфріївського – 117, Новгородківського – 119 та Устинівського – 136 районів.
Стосовно ефективності розгляду звернень Леся Мазурик наголосила, що із усіх порушених питань 3117 (37%) вирішено позитивно (за аналогічний період минулого року цей показник був 28%), а стосовно 4583 (54%) – громадянам надано інформаційно-консультативну допомогу. Деякі звернення надіслано до відома або направлено за належністю, а частина - не підлягає розгляду. Нині вживаються заходи щодо вирішення питань, порушених ще в 387 зверненнях, 101 звернення перебуває на розгляді та контролі. 105 жителів Кіровоградщини зателефонували на "гарячу лінію" щоб висловили подяки або передати вітання.
Середній відсоток позитивно вирішених звернень серед райдержадміністрацій, міськвиконкомів склав – 33%. Найбільший відсоток вирішених звернень мають Новгородківська, Компанівська та Петрівська райдержадміністрації, а також Олександрійський, Світловодський та Кіровоградський міськвиконкоми. Найменший відсоток задоволених звернень мають Устинівська, Вільшанська та Голованівська райдержадміністрації. Серед структурних підрозділів облдержадміністрації найкраще вирішуються питання департаментом соціального захисту населення та департаментом житлово-комунального господарства.
Проаналізувала Леся Мазурик і проблематику питань за територіями. Так, у містах Кіровограді, Олександрії, Знам’янці, Світловодську, а також у Вільшанському, Знам’янському, Долинському районах переважна більшість питань стосується житлово-комунальної сфери (ремонт покрівлі даху, відновлення роботи ліфтів, ремонт дорожнього покриття, благоустрій прибудинкових територій та інші). Питання соціальної сфери переважають у Бобринецькому, Гайворонському, Голованівському, Добровеличківському, Маловисківському, Новоархангельському, Новоукраїнському, Новомиргородському, Олександрівському, Петрівському, Ульяновському районах (громадян турбували передусім питання отримання житлових субсидій та пенсійного забезпечення). Питання земельних відносин переважають в Компаніївському, Новгородківському, Устинівському районах. Проблеми роботи транспорту й зв’язку найчастіше піднімались в Кіровоградському, Олександрійському та Світловодському районах.
До контактного центру надходили звернення з питань надання різного виду допомоги військовослужбовцям та членам їх сімей. Усього за 10 місяців 2015 року прийнято та надано на розгляд 306 таких звернень. За звітний період на "гарячу лінію» надійшло 92 звернення від вимушених переселенців з південно-східних регіонів.
За словами заступника директора контактного центру, активно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з актуальних питань: мобілізація, виділення земельних ділянок, проблеми переселенців, консультування військовослужбовців-учасників АТО та членів їх сімей, надання населенню субсидій і пільг тощо. Так, протягом січня-жовтня за участі керівництва облдержадміністрації, фахівців профільних департаментів і територіальних органів міністерств та відомств у контактному центрі проведено 32 тематичні «гарячі лінії», під час яких консультації отримали 347 громадян.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:48
20 грудня
20:01
18 грудня
ТОП новини
Оголошення
12:00, 20 грудня
16:51, 19 грудня
1
10:33, 12 грудня
8
live comments feed...