Одним із головних пріоритетів для фахівців Головного управління ДФС у Кіровоградській області є виявлення основних причин, що породжують звернення громадян, та своєчасне вирішення найбільш гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного реагування.
З початку року до територіальних органів фіскальної служби області надійшло 163 письмові звернення громадян, що на 87 звернень більше ніж за аналогічний період 2014 року. З них надійшло 148 заяв, 14 пропозицій та 1 скарга.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно адміністрування податків (34,4%) та інформування про ухилення від сплати податків (22,6%).
За результатами виконання: 135 звернень розглянуто на надано на них відповіді в термін, 28 звернень знаходяться на виконанні.
„Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС області” – зазначила заступник начальника ГУ ДФС у Кіровоградській області Тетяна Гавренкова.