Аналіз інформації, яка надійшла на антикорупційний сервіс «Пульс», показав, що за вісім місяців поточного року надійшло 38 звернень від платників стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ.Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різноманітними: щодо реєстрації податкових накладних, щодо графіку роботи ЦОПП з питання видачі довідок про доходи, з приводу зняття з обліку суб’єктів господарювання та видачі довідок ф.№22-ОПП та ф.№3-ЄСВ, відмови прийняття звітності на паперових носіях.Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.Завдяки антикорупційному сервісу «Пульс» платники податків повідомляють про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництва та оперативно вирішують суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків
Сервіс «Пульс» - ефективний засіб вирішення питань
11:36, 14 вересня 2014 р.
Суспільство