З початку року фахівці 22 сервісних центрів по обслуговуванню платників податків надали кіровоградцям 30 547 адміністративних послуг. При цьому найбільш запитуваними є послуги з реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій, книг обліку доходів і витрат, видачі довідок про відсутність заборгованості, карток платника податків тощо.Тільки у травні відвідувачам надано понад п’ять тисяч адмінпослуг. Щоденно ж опрацьовується від 1700 до 2200 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. Також здійснюється приймання звітності від суб’єктів господарювання.З урахуванням змін до податкового та митного законодавства внесено зміни до Тимчасового переліку безоплатних адміністративних послуг, що надаються органами Міністерства доходів і зборів України (далі – Перелік), а також до Інформаційних карток адмінпослуг.Зокрема, до оновленого переліку увійшли послуги з реєстрації платника ПДВ, реєстрація сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість, реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платників ПДВ, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, взяття (зняття) на облік платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інші. З оновленим переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Міністерства доходів і зборів України, та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на субсайті ГУ Міндоходів в розділі «Адміністративні послуги» та у місцях прийому суб`єктів звернень, у тому числі в центрах обслуговування платників області.
Понад 260 тисяч жителів Кіровоградщини скористалися послугами центрів обслуговування платників
14:01, 7 червня 2014 р.
Суспільство