На Кіровоградщині продовжує працювати антикорупційний сервіс Міндоходів „Пульс”

Саме завдяки цьому сервісу клієнти органів Міндоходів Кіровоградщини, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, вирішують проблемні питання, які виникають у веденні бізнесу та під час спілкування із службовими особами відомства. Так, з початку цього року до сервісу „Пульс” надійшло 66 (в тому числі 13 повторних) звернень щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів Міндоходів Кіровоградської області. Більшість дзвінків стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних (майже 60 відсотків). Станом на 01.03.14 всі звернення опрацьовані та про результати розгляду повідомлено заявникам. Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії „Пульс” для клієнтів податкової і митниці: (044) 284-00-07.