Минулої п’ятниці начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Олексій Гончарук разом з директором ДП «Кіровоградський облавтодор» Мар’яном Ліневичем провели кущову нараду з питань готовностІ шляхового господарства області до зими. Проходила вона на базі Новоархангельської ДЕД. У засіданні прийняли участь керівники та головні інженери дорожніх підприємств західного регіону Кіровоградщини.Розпочалася нарада дещо нетрадиційно. Головний інженер Гайворонського райавтодору Олег Горобець відзначав цього дня День народження, тому перед початком засідання отримав привітання та подарунки від керівників Служби та Облавтодору.Далі ж розпочалася серйозна конструктивна робота – ознайомилися з господарством Новоархангельської ДЕД та розглянули нагальні питання зимового утримання шляхового господарства. Як зазначив Олексій Гончарук, хоча ситуація склалася досить непроста у плані фінансування галузі, практично всі районні підприємства готові зустріти зимові негаразди.На сьогодні найгостріше стоїть питання забезпечення господарств паливно-мастильними матеріалами, але і про людей забувати не можна. Я завжди наголошував і наголошую ще раз – якщо люди працюють – їм треба платити. Ми повинні знаходити різні шляхи, аби не допустити заборгованості по зарплаті. Робочий колектив – одна з основних умов успішного виконання поставлених перед нами завдань, тому давайте до цього моменту будемо ставитися вкрай серйозно та відповідально, - підкреслив начальник Служби автодоріг.Крім того, нагадали присутнім і про те, що за довгі роки праці в шляховій галузі, система дій дорожників в зимовий період повинна бути доведена до автоматизму, прийняті рішення у разі надзвичайних ситуацій - зваженими і терміновими, а їх виконання - миттєвим та якісним.Як зазначив під час наради головний інженер Облавтодору Олександр Корлаков, ще не всі районні господарства на 100% підготували техніку для роботи в зимовий період. В основному справа залишається за малим – змінити гуму, переобладнати причіпні механізми. Він також додав, що зважаючи на минулорічний гіркий досвід сусідніх областей, інколи краще піти на такий крок, як перекриття автодороги, аби уникнути заторів і вчасно розчистити шлях.Окрім фінансових питань, турбувалися районні начальники і про результати реформування, яке сьогодні проходить в галузі. Дещо заспокійливими стали слова Олексія Васильовича що жодних розподілів майна не буде.Звичайно, зміни будуть, і зміни серйозні, але ми й надалі будемо виконувати свою роботу на тих дорогах, що і раніше. Якщо і буде в майбутньому акціонування Укравтодору, то тільки цілісним комплексом, - додав начальник Служби.В свою чергу Мар’ян Ліневич зауважив, що необхідна тісна співпраця з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, ДАІ та Службою з надзвичайних ситуацій. Адже лише узгоджені спільні дії дозволять забезпечити безперебійне пересування автошляхами області.Відділ зв’язків з громадськістю та ЗМІ САД у Кіровоградській області