28 листопада у приміщенні Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати відбулось засідання спілки рекламістів Кіровоградської області під головуванням президента КРТПП Ірини Саєнко.
У зустрічі також взяли участь: Алла Ванцак ("АБ-Радіо"), Наталія Бондар ("Антураж-А"), Наталія Жукова (РА "РіК"), Наталія Чернат (ПП "Олтер"), Наталія Агапутова (ТОВ "Юнікс-С"), Лариса Галико (РА "Галерея"), Наталія Гетьманенко (спеціаліст відділу реклами КРТПП). На засідання був також запрошений Олександр Рацул, голова Кіровської районної у місті Кіровограді ради.
Ключовим питанням обговорення стала незадовільна ситуація з сітілайтами у центрі міста. Члени спілки звернули увагу на те, що рекламні носії необхідно розташувати на допустимій відстані один від одного та від проїжджої частини вулиць згідно Типових правил розміщення зовнішньої реклами, які діють на території Кіровоградської області, пофарбувати в однаковий колір і на кожному з них встановити спеціальні таблички, де були б чітко вказані назва, а також контакти рекламного підприємства. Крім того, у всіх сітілайтах відсутнє підсвічування реклами в темну пору доби. Президент КРТПП, голова спілки рекламістів області Ірина Саєнко наполягає на тому, щоб ці порушення якнайскоріше усунути і нарешті привести до ладу рекламні носії в Кіровограді.
“Дуже добре, що наприкінці жовтня цього року у Кіровограді було створено комісію з питань виявлення недобросовісної реклами. Тому спілка рекламістів повинна посилити взаємодію з управлінням містобудування та архітектури, спецінспекцією, відділом захисту прав споживачів щодо контролю за розміщенням зовнішньої реклами. До того ж ми повинні добитися, аби кожен об'єкт мав паспорт фасаду. Тільки спільними зусиллями ми зможемо змінити ситуацію на краще, адже у нашому місті все повинно бути зі смаком - і реклама не є виключенням”, - підкреслила президент КРТПП Ірина Саєнко.
Насамкінець члени спілки рекламістів Кіровоградської області узгодили проведення виставки реклами, де підприємствам будуть створені всі умови для ефективної демонстрації своєї продукції, обміну досвідом, пошуку нових ділових партнерів. Участь у цьому заході можуть взяти усі бажаючі. За попередньою домовленістю, виставка реклами має відбутися наприкінці березня 2014 року.