Як спілкуватись з пацієнтом в умовах війни Що варто або не варто робити під час спілкування Що робити, якщо пацієнт поводиться агресивно Відповідь на це та інші питання — у брошурі для лікарів.
Проєкт USAID Ukraine - USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив брошуру «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» для надання лікарям практичних інструментів для здійснення ефективної комунікації у кризових ситуаціях.
Брошура є першим матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну.
Брошура можна завантажити за посиланням https://bit.ly/3njZNca
Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням https://forms.office.com/r/RqqCv1mz8R