Кожної середи ми публікуємо матеріали від кращих фахівців свої справи
аби вони змогли поділитись власним досвідом і дати дієві
поради з тієї чи іншої тематики.
Сьогодні наш експерт із сфери транспортних засобів Олександр Крикуненко:
Всі ми знаємо, що значок акумулятора на панелі приладів загоряється при повороті ключа в замку запалювання і гасне, коли двигун запускається.
Чому це відбувається?
Коли ви вставили ключ і повернули його в замку запалювання, відбувається автоматична діагностика
Після успішної самоперевірки індикатори гаснуть, що свідчить про справність тієї чи іншої системи.
Отже, змоделюємо ситуацію. Ви завели двигун, але значок акумулятора не погас.
У чому справа?
- Несправний реле-регулятор чи діодний міст;
- Ремінь генератора погано натягнений, критичне зношення або прослизання ременя;
- Зношення (люфт) підшипника генератора;
- Перегорів запобіжник або поганий контакт;
- Поганий контакт на клемах АКБ;
- Обрив ланцюга збудження генератора, значне зношення щіток генератора або щіткотримачів;
- Зношення вимикача запалювання, як варіант, однак в даному випадку горіти буде відразу кілька індикаторів.