Кращі актуальні поради від фахівців сьогодення: на радарі автолюбитель

Кожної середи ми публікуємо матеріали від кращих фахівців свої справи

аби вони змогли поділитись власним досвідом і дати дієві 

поради з тієї чи іншої тематики.

Сьогодні наш експерт із сфери транспортних засобів Олександр Крикуненко:

Всі ми знаємо, що значок акумулятора на панелі приладів загоряється при повороті ключа в замку запалювання і гасне, коли двигун запускається.

Чому це відбувається?

Коли ви вставили ключ і повернули його в замку запалювання, відбувається автоматична діагностикапрактично всіх систем двигуна (ABS, ESP, Airbag, Check Engine і т. д.).

Після успішної самоперевірки індикатори гаснуть, що свідчить про справність тієї чи іншої системи.

Отже, змоделюємо ситуацію. Ви завели двигун, але значок акумулятора не погас.

У чому справа?

  • Несправний реле-регулятор чи діодний міст;
  • Ремінь генератора погано натягнений, критичне зношення або прослизання ременя;
  • Зношення (люфт) підшипника генератора;
  • Перегорів запобіжник або поганий контакт;
  • Поганий контакт на клемах АКБ;
  • Обрив ланцюга збудження генератора, значне зношення щіток генератора або щіткотримачів;
  • Зношення вимикача запалювання, як варіант, однак в даному випадку горіти буде відразу кілька індикаторів.