Ідеалізація зовнішнього вигляду від RENAULT- світу представлений новий логотип.
Цього місяця Renault змінює свій логотип, вперше він був продемонстрований в рамках презентації стратегії «Ренолюція».
Першою моделлю з такою емблемою на радіаторній решітці став Прототип Renault 5. Така візуалізація знаменує етап «Нової хвилі» для Renault, яка має принести щось інноваційне, яскраве і сучасне. Тепер ромб відрізняється чіткістю і відмінно сприймається на носіях будь-яких розмірів, він ідеально підходить для тиснення, вишивки або навіть ліплення. Такий дизайн відображає дух часу, хоча Renault традиційно використовує емблеми з чіткими лініями - починаючи з логотипу 1946 року і закінчуючи його тривимірною версією, розробленою агентством Style Marque в 1992 році. Проте, Renault не відчуває ностальгії за 1970-м, «Нова хвиля» для Renault - це маніфест сучасності і технологій. Новий логотип поступово впроваджується в життя.
Renault має одну з найбільш знакових та відомих форм логотипу - ромб. Вперше ромбовидна емблема з'явилася на решітці радіатора Renault 40HP 1925 року випуску. Щоб адаптувати її до передньої частини автомобіля, форму довелося трохи змінити.
У 1946 році з'явилася Національна рада заводів Renault, і до цього була присвячена розробка нового логотипа з чіткішими лініями і написом Regie Nationale. У 1959 році ця версія була модернізована за рахунок нового шрифту і відмови від слів Regie Nationale.