Чи задоволені ви своїм кожним візитом до магазину

Які мають права споживачі ?

Відвідавши магазин ми часто ловимо себе на думці, що нас обікрали. Це не питання втрачених коштів, а швидше таких речей, як: неякісні товари, надмірні ціни, фальшиві знижки чи недотримання гарантії товару.

Про роботу спеціалізованих органів, які мають важелі впливу у цьому питанні роповів Вадим Волканов:

Вчора був Всесвітній день захисту прав споживачів. Щороку 15 березня співробітники інспекції звітували про свою роботу перед підприємцями – ми започаткували таку традицію сім років тому, коли я прийшов працювати в цю структуру. Був присутній на звіті, але вже в якості заступника голови обласної ради.

Згадую, як починав роботу. Інспекція тоді була в такому жахливому стані (маю на увазі організаційні моменти, а не приміщення), що ні про який захист прав споживачів мова не йшла. На одних заведені кримінальні справи, інші вже відбували терміни. Мільйонні штрафи, підприємці не пускали на перевірки, все вирішували хабарами… І вже за підсумками 2014 року кіровоградська інспекція за рейтингом посіла друге місце в Україні і з тих пір завжди була в лідерах.

Співробітникам тоді не вистачало досвіду, а сьогодні в інспекції працюють серйозні фахівці. Я задоволений і гордий за справу, яка покликана допомагати людям. Вітаю, колеги, й дякую вам.

- поділився думками Вадим Анатолійович.