ФОПи вже можуть подавати заявки на отримання "карантинних" грошей: як це зробити.
Про це повідомляє ТСН, пише 0522.
Гроші мають надійти на рахунок до 31 грудня 2020 року.
ФОПи й наймані працівники, які зазнали збитків через карантин в Україні, вже можуть подавати заявки на отримання одноразової допомоги від держави розміром 8 тисяч гривень.
Як вже повідомлялося, заяву для отримання компенсації можна подати до 21 грудня 2020 року включно.
Для заяви потрібно мати:
- банківський рахунок за стандартом IBAN;
- бути зареєстрованим у застосунку "Дія";
- подати через "Дію" заяву та відповідати критеріям отримання такої допомоги.
Оформлювати заяву можна на порталі "Дія" та у мобільному застосунку.
Алгоритм дій для отримання компенсації на порталі "Дія":
- Зареєструватися чи авторизуватися, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі "Послуги" слід обрати пункт "Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам".
- "Дія" автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ і те, чи відповідаєте умовам отримання допомоги.
- Підтвердіть своє поточне місце роботи.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN (отримати гроші можна лише на особистий рахунок).
- Перевірте та надішліть заповнену заяву.
Алгоритм дій для отримання компенсації у застосунку "Дія":
- Авторизуйтесь через свій "Приват24", Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі "Послуги" натисніть "Отримати допомогу".
- "Дія" автоматично перевірить Ваші дані.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN.
Отримати допомогу від держави можуть наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
Також на "карантинні" 8 тисяч можуть розраховувати ФОПи, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
Також у "Дії" пояснили, що отримати кваліфікований електронний підпис можна в одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (за цим посиланням) або в особистому кабінеті "Приват24" чи у відділенні банку. Це також можна зробити у відділеннях МВС та ДПС. Послуга є безкоштовною, як у держструктурах, так і для клієнтів "ПриватБанку".