Сервісні центри обслуговування платників податків Кіровоградської області (ЦОППи), створені торік, протягом року надали своїм клієнтам близько 52 тис. послуг. До роботи в 22 ЦОППах у 2012 році залучалися 77 співробітників 8 районних інспекцій, які надали 52000 адміністративних послуг, 2300 безкоштовних електронних ключів та 3893 усні консультації.Найчастіше допомога податківців була потрібна при поданні податкової звітності юридичних та фізичних осіб (65% звернень), при прийомі вхідної кореспонденції (12%), а також при видачі картки платника податків 3%). Крім того, в сервісних центрах видавали безкоштовні бланки податкової звітності та копіювали документи.ДПС у Кіровоградській області нагадує – центри обслуговування платників податків надають такі послуги, як прийняття звітності, надання безкоштовного програмного забезпечення, інформаційно-консультаційні послуги. Центри також надають такі адміністративні послуги, як взяття на облік платників податків в органах ДПС, оформлення та видача патентів, свідоцтв, довідок, інших документів.