Реклама на бігбордах у Кропивницькому

Найпопулярніші розміри - 3х6м.

Переваги: щити 3х6 зазвичай встановлюються на жвавих вулицях та перехрестях міста, привертаючи увагу багаточисленних автомобілістів та пішоходів.

Сторони рекламоносія відрізняються один від одного впливом на споживача рекламної інформації. Сторона А розмішується справа по направленню руху людей, а сторона В - зліва. Великоформатна окремо стояча конструкція, формат рекламного поля, а також зона прямої видимості не менше 200 м.

РА «РІКМЕДІА» має власні конструкції в м. Кропивницький та співпрацює практично з всіма операторами зовнішньої реклами України.

Термін «Біллборд» (billboard) з’явився в США більше 100 років тому, коли компанія та фірми стали орендувати площу на дерев’яних дошках для рекламних оголошень, або «Білл», дав початок терміну «біллборл». Звідти ж з’явились «бигборди» (billboard), ці «великі дошки»?

В країнах колишнього СССР, в 90-х на рекламному ринку з’явилася компанія Big Board. Внизу на біллбордах був напис «Big Board», від цього рекламні щити і почали називати бигбордами. Не варто боятися слова «бигборд» - це не помилка, а просто жаргон. Хоча звісно в діловому спілкуванні краще це слово не вживати, але в розмовній мові воно має право на існування. А взагалі найбільш правильно писати «рекламний щит».