Протягом І півріччя 2019 року понад 10 тисяч осіб скористалися послугою реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання

Звіт про роботу відділу реєстрації місця проживання особи протягом І півріччя 2019 року заслухали під час апаратної наради міського  з керівниками виконавчих органів міської ради.

За інформацією т.в.о. начальника відділу реєстрації місця проживання особи Артема Шершнюка, на виконання Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” з 4 квітня 2016 року органам місцевого самоврядування державою передані повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади.

На виконання зазначеного Закону   Міською радою міста Кропивницького прийнято рішення, відповідно до якого міська рада вирішила здійснювати  своїми виконавчими органами нові повноваження та утворено відділ реєстрації місця проживання особи.

Основними функціями відділу є формування та ведення реєстру територіальної громади  м. Кропивницького, здійснення реєстрації, зняття з реєстрації фізичних осіб.

З 04 квітня 2016 року працівники відділу реєстрації місця проживання особи Міської ради міста Кропивницького надають населенню послуги з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання.