Чи потрібно щорічно поновлювати заяву про застосування податкової соціальної пільги?

Кропивницька ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області нагадує, що відповідно до п.п.169.2.2 п.169.2 ст.169 Податкового кодексу податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.

Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги. 

Щорічне поновлення заяви про застосування пільги Податковим кодексом не передбачено. Проте якщо у платника податків виникає право на застосування ПСП з інших підстав, ніж ті, які було зазначено у попередній заяві, такий платник повинен подати нову заяву з відповідними підтвердними документами.