Саме стільки звернень від платників податків Кіровоградського регіону надійшло до Антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України "Пульс".
Всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Найчастіше платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 4 звернення. Крім того, заявники цікавились поданням звітності та реєстрацією накладних – 3 звернення, організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області – 2 звернення. По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Кіровоградщини з питань корупційних дій та роботи Центрів обслуговування платників.
Нагадаємо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити проблемні питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.